Derbi GPR 125 4t

Akyy
Pyörä:
Derbi GPR 125 -11
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
11.3.2011 1:26
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Akyy » 23.2.2012 14:23

sefvu kirjoitti:
Domin kirjoitti:Onko näissä 2010 malleissa kaasari vai ruisku ja millasia kuristuksia löytyy ?


Derbin gpr 4t pyörissä on Keihinin 30mm kaasari. Kuristuksista en osaa niin varmasti sanoa, mutta luulisin niiden olevan ilmanputsari/suutin/pakoputki osastolla.

Itse ainakin meinasin hommata joko Arrowin tai G.P.R:än kokoputkiston tuohon laitteeseen. Muita taida olla saatavillakaan (?) Tuon lisäksi ilmanputsari menee vaihtoon ja isompi suutinsarja. Pakkohan pyörän on hieman tuosta vakiosta piristyä kun kone hengittää paremmin, ja mehua syötetään koneelle enemmän :) Asiasta puheenollen, onko kellään tietoa mikä pääsuutin siellä on vakiona? Tietäis vähän miltä väliltä pitäs sitä isompaa kattella :)
sefvu
Pyörä:
Derbi Gpr 125 4T
Liittynyt:
1.6.2011 17:28
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut sefvu » 24.2.2012 17:45

En nyt muista sitä pääsuuttimen kokoo ulkoa, mutta sen näkee ohjekirjasta. Ja mitä virityksiin tulee, niin uskosin vähän piristyvän, mutta kyseessa kuitenkin nelari niin mitään "hirmuista" tehon lisäystä en odottaisi.
Akyy
Pyörä:
Derbi GPR 125 -11
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
11.3.2011 1:26
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Akyy » 8.3.2012 10:08

Netin antiin perehdyin oikein ajan kanssa, niin tuossahan on sama kaasari kuin kakspuolikkaassa Ninjassa. 30 millinen CVK. Jos siellä on sama suutin, niin pitäis olla 98. Täytyy tässä joku viikonloppu avata kaasaria senverran että kattoo suuttimien koon :)
Akyy
Pyörä:
Derbi GPR 125 -11
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
11.3.2011 1:26
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Akyy » 16.4.2012 17:44

Nyt on sitte Gepardissa kiinni pipercross ja isompi suutin (110, vakio 100). Tuntuu käyvän hieman liian rikkaalla, huomenna ajan kanssa Dööpi koululla säätöihin. Näin alustavasti, kone ei noilla huonoilla säädöillä ota kylmänä kierroksia kovin hyvin, mutta lämpimänä todella kierrosherkkä. Huipputeho siirtynyt hieman korkeammalle. Huomenna päästötesterillä katotaan päästöt ja niiden mukaan sitte oikean kokosta suutinta kiinni. :)
Akyy
Pyörä:
Derbi GPR 125 -11
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
11.3.2011 1:26
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Akyy » 17.4.2012 10:37

Derbi kävikin aivan liian laihalla! :lol: nyt 120 suutin ja käy ja kukkuu. Vielä pieni tehovaje jossain 8500rpm tienoilla, mutta sitten kyllä lähtee :) varsin toimiva keino saada vähän lisäpotkua. Jos vielä sen putken tekis..
Ihasproblem
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.6.2010 11:47
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Ihasproblem » 10.5.2012 17:23

Sattuisiko kukaan tietämään voiko GPR:n etulevyn kanssa käyttää sintteri-jarrupaloja? Omaan Mulhaceniin on vaihdettu GPR:n etulevy ja ajattelin palat vaihtaa. En vain tietä mitä materiaalia tuo kiekko on. Onko tietoa?
Mopo oli ja mopo meni :(
laama52
Pyörä:
Honda cbr 125r -11,ex husq sm 125
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
13.6.2010 23:58
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut laama52 » 8.7.2012 17:41

oon aatellu ostaa tommosta 09 gbr:rää mis siis 4t kone nii onko luotettava kone?paljonko huippuja?paljonko kuluttaa?kauanko ajaa ennen männänvaihtoa?
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 8.7.2012 18:19

Eipä oo pahaa sanaa kuulunut piaggion koneista, jos ei oo samanlaista laatuvikaa ku minarelleissä ni mäntä vaihtoon joskus +80tkm jälkeen, mutta käytännössä jos laatu kohallaan ni ikinä ei tartte vaihtaa ellei täyttä koneremonttia tehdä.

Ja huipuista en tiedä, mut bensankulutus varmasti perus nelari tasoa eli 3-4 litraa.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
sefvu
Pyörä:
Derbi Gpr 125 4T
Liittynyt:
1.6.2011 17:28
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut sefvu » 13.7.2012 10:14

laama52 kirjoitti:oon aatellu ostaa tommosta 09 gbr:rää mis siis 4t kone nii onko luotettava kone?paljonko huippuja?paljonko kuluttaa?kauanko ajaa ennen männänvaihtoa?


Itte ajellu tommosen 3 tuhatta ja ei ole mitään ongelmia ollut. Huiput normi nelarin tasoo semmoset 115-120km/h. Kuluttaa ajotavasta riippuen 3-5 litraa satasella. Ikuisuuden.
laama52
Pyörä:
Honda cbr 125r -11,ex husq sm 125
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
13.6.2010 23:58
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut laama52 » 18.7.2012 22:33

onko 2011 malleissa kaasari vai ruiskukone?
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 18.7.2012 22:38

Aina kaasarilla, aprilian vastaava nelari on sit ruiskulla (rs4 125 ie tai jotain sinnepäin se malli).
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
julkkabest
Liittynyt:
2.9.2010 15:37
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut julkkabest » 1.5.2013 22:34

Elikkä siis jo viimevuoden puolella alkoi pyörästäni kuulumaan ulinaa silloin tällöin.... Huollossa kuitenkin totesivat sen kuuluvan koska tankintiiviste vuotaisi ja näin saisi ilmaa sieltä kautta ja sanoivat ettei haittaisi ajoa... Ajoa varsinaisesti ulina siis ei haittaa, mutta ärsyttäähän tuo.. joten nyt kysynkin teiltä oman mielipiteenne mistä kyseinen ulina tulee ja mikä neuvoksi? http://www.youtube.com/watch?v=TXnj5qkx ... re=mh_lolz tuolta pääsee katsomaan ja kuulemaan mistä puhun ja siis tuo teoria tankintiivisteen vuotamisesta on testattu ja todetttu ettäi ulina kuulu sen takia. kiitos jo etukäteen :)
Yzäri_96
Pyörä:
Yamaha YZF-R180 2010, Derbi Senda X-treme SM 2003
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2011 19:04
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Yzäri_96 » 3.5.2013 21:58

Mistä löytyy tähän halvin sylinterisarja? Eli sylinteri, mäntä ja riivisteet? Olisi plussaa jos suomesta toki :D Ja onko kellään tiedossa mistä räjäytyskuvia/servicemanual?
swagbouss
Liittynyt:
16.5.2014 1:41
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut swagbouss » 16.5.2014 1:45

Kyllä oma gebardi otti 134km/h ja kuluttaa sen 3-4litraa satasella :)
derbpoikkaa
Liittynyt:
28.6.2014 16:35
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut derbpoikkaa » 28.6.2014 16:37

mitenkäs kun suuttimen vaihtaa niin pitääkö kaasari säätää jollain tavalla uusiksi ja miten se tapahtuisi?