Sivu 1, 35:sta

HM CRM Rotax 2T RR & Competition

ViestiLähetetty: 9.2.2011 23:12
Kirjoittanut k1mmo
Tällasta ei vielä ollu kun ei taida olla vielä pyörääkään kenelläkään



1-syl., 2-tahtinen, nestejäähdytteinen

Poraus/isku 54 x 54,4 mm

cc 124,8 cm³

Puristus 12,5:1

Teho 11 kW (racing 22 kW)

Sytytys elektroninen CDI

Kaasutin Dell'orto VHST 28

Sähkökäynnistys

6 vaihdetta, manuaali

Eessä levyjarru Ø 290 mm, 2-mänt. puristin, Comp 4-mänt

Takana levyjarru Ø 220 mm

Eessä teleskooppi Paioli Ø 41 mm

Takana monojousitus

Eessä 120/70-17

Takana 150/70-17

Bensatankki 7,3 litraa

Istuinkorkeus 905 mm

Paino 109 kg

Viriä: www.npm.fi & www.pjme.co.uk



Maahantuoja www.finnmoto.fi

ViestiLähetetty: 17.3.2011 0:09
Kirjoittanut CLiCoS
Itellä n.kuukauden päästä kevarin osto edessä niin alko tää vehje kiinnostamaan. Plussaahan on ulkonäkö, honda laatu ja harvinaisuus. Hussesta on jo käyty vääntämässä paikallisessa liikkeessä ja se oli melkein varma ostos ennenkun tää Hm uutuus tuli......
Hussessahan on helppo laittaa TT ja ottaa virit myös tarvittaessa esim. huollon takia pois, mutta tosta HM:än racing kitistä en oikee tiiä...

300€ kitti sisältää:
Finnmoto: pakoputki, RAVE-pakoaukonmuunnin ja sytytystulppa. Pakoputki ilman kastalysaattoreita, RAVE 2 pneumaattinen pakoaukonmuunnin

Viriähän omaan pyörään on tulossa, koska muuten ei edes 2-t kauheen järkevä oliskaan. Tietääkö joku vaikka pyöriä ei vissii ole vielä kauheesti myyty, että oiskohan tosta mahollista irrottaa enemmän tehoja jollain muulla, kun noilla kitin vehkeillä? Nimittäin ois kiva jos virit sais helposti pois tarpeen vaatiessa, enkä ite oo ainakaan tohon raven sielunelämään kauheesti tutustunu...

ViestiLähetetty: 17.3.2011 0:19
Kirjoittanut mjäxä
Kannattaa harkita myös käytettyä pöörää jos tehoja etit niin ehdottomasti kisaenska ktm,tm,gasgas, jne

ViestiLähetetty: 17.3.2011 0:25
Kirjoittanut CLiCoS
Juu ei kisaenskaa kiitos. Ei riitä aina nille ymmärrystä, että sillä määrällä rahaa mitä siihen vuodessa suolttaa ei saa oikeasti näihin katupeleihin verrattuna mitään jumalatonta tehoa. Tietenkin alusta ja ajomukavuus on niisä parempi, mutta mun osalta tässä topicissa löytyy nyt kiinnostusta vaan tota uutta HM:ää kohtaan

ViestiLähetetty: 17.3.2011 8:33
Kirjoittanut mjäxä
mitä nyt uus husse maksaa sen 6000 euroa + tk. Sit ku haluut laittaa sen tt:ks niin menee taas se 300e ja kaikki muut teini tunigkit päälle. Olet jopa säästämässä jos ostat käytetyn kisaenskan.

ViestiLähetetty: 17.3.2011 9:12
Kirjoittanut j4nouns
Kaikki ei ehkä halua ajaa vanhalla ruoskalla? Saahan niitä hussejakin käytettynä.
Kaikki tekee niinkuin parhaakseen näkee.

ViestiLähetetty: 17.3.2011 21:23
Kirjoittanut CLiCoS
Siis voiko noilla kitin kamoilla oikeasti iroottaa rotaxsista 30hp(22kw) :eek:
Ja männänvaihto väli on FINNMOTON mukaan TT:nä 8tkm

ViestiLähetetty: 17.3.2011 21:28
Kirjoittanut j4nouns
Luultavimmin koneelta lähelle tuota lukemaa. Eli takaselta sitä 25+ luokkaa.

ViestiLähetetty: 18.3.2011 23:31
Kirjoittanut 0Pi
Niinhän nuo tosiaan puhuvat että Apriliat antavat penkissä sen 25-28hp takaselta.

ViestiLähetetty: 19.3.2011 0:24
Kirjoittanut TerpiTrT
CLiCoS kirjoitti:Itellä n.kuukauden päästä kevarin osto edessä niin alko tää vehje kiinnostamaan. Plussaahan on ulkonäkö, honda laatu ja harvinaisuus. Hussesta on jo käyty vääntämässä paikallisessa liikkeessä ja se oli melkein varma ostos ennenkun tää Hm uutuus tuli......
Hussessahan on helppo laittaa TT ja ottaa virit myös tarvittaessa esim. huollon takia pois, mutta tosta HM:än racing kitistä en oikee tiiä...

300€ kitti sisältää:
Finnmoto: pakoputki, RAVE-pakoaukonmuunnin ja sytytystulppa. Pakoputki ilman kastalysaattoreita, RAVE 2 pneumaattinen pakoaukonmuunnin

Viriähän omaan pyörään on tulossa, koska muuten ei edes 2-t kauheen järkevä oliskaan. Tietääkö joku vaikka pyöriä ei vissii ole vielä kauheesti myyty, että oiskohan tosta mahollista irrottaa enemmän tehoja jollain muulla, kun noilla kitin vehkeillä? Nimittäin ois kiva jos virit sais helposti pois tarpeen vaatiessa, enkä ite oo ainakaan tohon raven sielunelämään kauheesti tutustunu...

Finnmotolt saa isompaa sylinterii. 154cc tais olla 8)

ViestiLähetetty: 19.3.2011 1:02
Kirjoittanut k1mmo
Enemmän tehoja saa jo tasalaki vhm:llä + tasalakimännällä, kuin pelkkä 154cc, se on vääntöpytty.
Raven kai joudut hommaamaan mutta älä osta tt-kittiä vaan:
- Käytät viilattavana jollain ammattilaisella 140cc pyttyä + tasalaki VHM
- 34 lortto vähintään
- v-force 3
- Räsän Jollymoto koska alakauttaset on tehokkaampii !
- Carb splitterin teet ite tai hommaat jostain
- Orkkisputsari on hyvä kuhan puhkot ja poistat kaiken ylimääräsen
Sit otat kaiken ylimääräsen painon helevettiin esim tuorevoitelun ja lasket keulaa pumpuista downforcen vuoksi, ja kampaat hiukset taakse, kyllä lähtee! =) :lol:

ViestiLähetetty: 19.3.2011 1:46
Kirjoittanut VAYKKiS
Kimmo69prkl kirjoitti:ja kampaat hiukset taakse, kyllä lähtee! =) :lol:


Teppo Numminen ftw!

ViestiLähetetty: 17.4.2011 9:38
Kirjoittanut 125exc125
Onko kukaan vielä ostanut täällä ko. kevaria?

ViestiLähetetty: 17.4.2011 11:09
Kirjoittanut k1mmo

ViestiLähetetty: 17.4.2011 21:48
Kirjoittanut huss_
Ihan on komee laitos. Harmi, että Cr koneella olevaa Hm:ää ei enää saa. 8)