Sivu 1, 95:sta

Derbi GPR 125

ViestiLähetetty: 8.11.2010 18:19
Kirjoittanut Ale-ksi

ViestiLähetetty: 9.11.2010 19:28
Kirjoittanut nadiz
Kuinkas iso ton Pipercrossin pitäs olla, ihan tommonen 50-80mm? Ja vielä pitäs kysyy miten eroo vakio ilmanputsarist, josta on otettu kuri pois? Nii, että pitääkö säätää kaasaria jos vetäsee tälläsen kiinni?

ViestiLähetetty: 10.11.2010 15:54
Kirjoittanut HimoHippeli
nadiz kirjoitti:Kuinkas iso ton Pipercrossin pitäs olla, ihan tommonen 50-80mm? Ja vielä pitäs kysyy miten eroo vakio ilmanputsarist, josta on otettu kuri pois? Nii, että pitääkö säätää kaasaria jos vetäsee tälläsen kiinni?

se on sopivan kokone. sama ongelma itelläki että pitääkö säätää jotai jos laittaa sen tollase vakioputsari tilalle josta kuri pois

ViestiLähetetty: 10.11.2010 18:40
Kirjoittanut valdo_the_noob
---

Derbi GPR 125

ViestiLähetetty: 10.11.2010 19:01
Kirjoittanut valdo_the_noob
...

ViestiLähetetty: 13.11.2010 0:19
Kirjoittanut miksu94
nadiz kirjoitti:Kuinkas iso ton Pipercrossin pitäs olla, ihan tommonen 50-80mm? Ja vielä pitäs kysyy miten eroo vakio ilmanputsarist, josta on otettu kuri pois? Nii, että pitääkö säätää kaasaria jos vetäsee tälläsen kiinni?

Kyllähän tuommonen enemmän ilmaa päästää läpitte kun kuriton vakioputsari, eli pitää säätää seoksia rikkaammaks.

ViestiLähetetty: 13.11.2010 14:47
Kirjoittanut --kim--
Mistä johtuu että välillä kun laittaa virrat päälle ei pyörä lähdekkään käyntiin, mutta kun ottaa virrat pois ja laittaa takaisin niin lähtee heti käyntiin?

ViestiLähetetty: 13.11.2010 15:18
Kirjoittanut mankeli_
--kim-- kirjoitti:Mistä johtuu että välillä kun laittaa virrat päälle ei pyörä lähdekkään käyntiin, mutta kun ottaa virrat pois ja laittaa takaisin niin lähtee heti käyntiin?

virtalukossa jotain häikkää. itellä oli sama ongelma (tosin eri pyörässä) mutta kun aina virrat päälle laitettaessa muisti painaa samalla avanta ni lähti aina käyntiin.

ViestiLähetetty: 14.11.2010 3:30
Kirjoittanut Zwehor
Paljos teijän gepardit kuluttaa?

ViestiLähetetty: 14.11.2010 15:06
Kirjoittanut Zodd
Vähän kaasukädestä riippuen, mutta neljästä seitsemään litraan.. :)

ViestiLähetetty: 14.11.2010 15:14
Kirjoittanut miksu94
Vähimmillään alta 4l/100km mutta sitten ku antaa kenkää raakasti nii hörppäähän se semmoset vähä yli 10l/100km... Pyörä siis TT.

ViestiLähetetty: 15.11.2010 0:18
Kirjoittanut ilee^
saako easypartsilta ollenkaan piikki gepardiin gianellin vaimenninta? kun omaan silmään ei ainakaan osunut kuin mopo gpr:n vaimennin... :s vai meneekö vakio vaimennin gianellin putkeen?

ViestiLähetetty: 16.11.2010 18:32
Kirjoittanut saNpza
ilee^ kirjoitti:saako easypartsilta ollenkaan piikki gepardiin gianellin vaimenninta? kun omaan silmään ei ainakaan osunut kuin mopo gpr:n vaimennin... :s vai meneekö vakio vaimennin gianellin putkeen?

ei näytä kyllä olevan, ellei noista yleis änköistä joku menis :idea: http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... nelli.html

ViestiLähetetty: 16.11.2010 19:55
Kirjoittanut Super-ES
On tullu huomattuu et kuriton vakioputki on iha paska. ja tehari pitäs hommaa. ja näistä putkist haluisin tietoo... en sitä perus et giannelli ja arrow kiertää melko korkeelta ja jolly viel korkeemmalt.
Eli putkien tarkempia specsejä eli kierrosalue ja miten raju piikki ? Jollya olen hollannista kattellu alta 300€ ja lähinnä mietin että onko se hintansa arvoinen?

ViestiLähetetty: 16.11.2010 22:36
Kirjoittanut miksu94
Minappa kirjoitti:On tullu huomattuu et kuriton vakioputki on iha paska. ja tehari pitäs hommaa. ja näistä putkist haluisin tietoo... en sitä perus et giannelli ja arrow kiertää melko korkeelta ja jolly viel korkeemmalt.
Eli putkien tarkempia specsejä eli kierrosalue ja miten raju piikki ? Jollya olen hollannista kattellu alta 300€ ja lähinnä mietin että onko se hintansa arvoinen?

Arrowi ottaa piikin n. 6500-7000 kierroksen kohalla ja kiertää punarajalle asti siinä 10,5-11k kierroksen jälkee viimeistään loppuu tehot ja ei järkee vinguttaa pisemmälle koska kovempaa ei pääse. Vähän ottaa rivakamman piikin kun tyhjä vakioputki, mutta ihan kauheen dramaattista eroo en oo ihte ainekaa huomannu verrattuna vakioputkeen miltään kantilta, paitti äänethä ne arrowilla oli komeemmat :lol: Ja Jollymotosta vaan kuulopuheita, että ottas aika rivakkaakin piikkiä 7k kierroksen jälkee ja puskis hiukan pisemmälle kuin Arrowi, eli varmaanki jonnekki vähän yli 11k, alaväännöt sitte jää kai vähän pienemmiks.
Toivottavasti oli nytten parempi vastaus kun toi että arrow ja gianelli vetää korkeelta ja jolly vielä korkeemmalta!!1!1! :D