Sivu 7, 32:sta

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 1.9.2011 22:55
Kirjoittanut [^lollero^]
Koita vaihtaa tulppa, ja tarkista onko puolan johto kunnolla kiinni tulpan hatussa.

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 2.9.2011 15:45
Kirjoittanut Antiliaf
Joo, eli meneekö KX:än kone KMX:än runkoon taikka meneekö KX;än pytty tms suoraan KMX:ään??

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 3.9.2011 11:17
Kirjoittanut Peltor
Vittu kämä polttaa tulppii ihan simona, nyt 2 kertaa 2 päivän aikana käyny niin että ku antaa kaasuu ni kämä sammuu. Ekan kerran tulppa oli kevyesti sulanu, toisen kerran oli ihan vitun sulanu ja elektrodi lähteny irti, wtf?

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 3.9.2011 19:51
Kirjoittanut nipaz
juu vika tais löytyy mänänrengan meni poikki ja teki juormut pyttyy...VITTU

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 3.9.2011 20:14
Kirjoittanut tonyyqi
Peltor kirjoitti:Vittu kämä polttaa tulppii ihan simona, nyt 2 kertaa 2 päivän aikana käyny niin että ku antaa kaasuu ni kämä sammuu. Ekan kerran tulppa oli kevyesti sulanu, toisen kerran oli ihan vitun sulanu ja elektrodi lähteny irti, wtf?



Väärän lämpöarvon tulppa?

Käykö laihalla tai rikkaalla?

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 4.9.2011 15:20
Kirjoittanut Tomppade
Antiliaf kirjoitti:Joo, eli meneekö KX:än kone KMX:än runkoon taikka meneekö KX;än pytty tms suoraan KMX:ään??
Ei mene, tietynikäiseen KDX:sään menee kx:n sylinteri ja kx:n koko moottori.

Joo, väärään lämpöarvoon viittais, muistaakseni kmx:ssä oli kasi? voin muistaa kyllä väärinkin.

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 4.9.2011 15:51
Kirjoittanut Yrskä_
Ei kun kaikkiin KDXsiin menee tietyn ikäisen KXsän kone ja sylinteri ja se vm on -91 ja mahdollisesti myös -92.

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 4.9.2011 15:56
Kirjoittanut Tomppade
Yrskä_ kirjoitti:Ei kun kaikkiin KDXsiin menee tietyn ikäisen KXsän kone ja sylinteri ja se vm on -91 ja mahdollisesti myös -92.
Siis juuri noin tarkoitin asian olevan, ajatuskatkos. pahoittelen. :nolo:

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 4.9.2011 16:32
Kirjoittanut Peltor
Oho, ei mennykkää nyt vaan tulppa vaan leipo koko paska. Tulppa b8es, ja ehin ajaa sillä täl tokal kerral vaa n. 3,5 kilsaa. Tulppa on ihan alumiinin peitossa, eka luulin tota karstaks. Avasin pytyn ni männässä tulpan kohdalla hirvee kuoppa, ja palanu ihan vituiks koko mäntä pakopuolelta. Pyörän takaa katellen oikeelta puolelta on palanu pahemmin ku vasemmalta. Eli oikeen KIPS aukon kohdalta palanu pahiten. Noin 20km ennen leipomista lämmittelin kättä syylärillä (eli kiers vedet sillon), ja leipomisen jälkeen avasin syylärinkorkin niin nestettä oli. Säädöt kunnossa. Lämpöäarvo kunnossa. En keksi kun että läpät vuotaa kevyesti.

Sillon ekalla kerralla kun tulppa oli alumiinissa, ja vaihdoin vaan tulpan, niin se tulppa meni siihen alumiiniin kun lähdin ohittamaan autoa. Nyt tokalla kerralla sama juttu: Kaasu pohjaan ni parin sekunnin päästä booooo tien laitaan ja tulppaan sulanu alumiinia ja leiponu. WTF

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 5.9.2011 18:29
Kirjoittanut smulle
Peltor kirjoitti:Oho, ei mennykkää nyt vaan tulppa vaan leipo koko paska. Tulppa b8es, ja ehin ajaa sillä täl tokal kerral vaa n. 3,5 kilsaa. Tulppa on ihan alumiinin peitossa, eka luulin tota karstaks. Avasin pytyn ni männässä tulpan kohdalla hirvee kuoppa, ja palanu ihan vituiks koko mäntä pakopuolelta. Pyörän takaa katellen oikeelta puolelta on palanu pahemmin ku vasemmalta. Eli oikeen KIPS aukon kohdalta palanu pahiten. Noin 20km ennen leipomista lämmittelin kättä syylärillä (eli kiers vedet sillon), ja leipomisen jälkeen avasin syylärinkorkin niin nestettä oli. Säädöt kunnossa. Lämpöäarvo kunnossa. En keksi kun että läpät vuotaa kevyesti.

Sillon ekalla kerralla kun tulppa oli alumiinissa, ja vaihdoin vaan tulpan, niin se tulppa meni siihen alumiiniin kun lähdin ohittamaan autoa. Nyt tokalla kerralla sama juttu: Kaasu pohjaan ni parin sekunnin päästä booooo tien laitaan ja tulppaan sulanu alumiinia ja leiponu. WTF




kiertokangen neulalaakeri paskana ylä tai alapäästä tai molemmista

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 6.9.2011 16:56
Kirjoittanut olinjoo
smotokawa kirjoitti:Mikähän mahtaa olla kawassa vikana kun pesin sen ja seiso pesun jälkeen päivän ja kun polkee käyntiin niin joskus saattaa lupaillakin mutta melkein joka polkasulla vaan suhahtaa putkessa. Putsasin kaasarin ja vaihdoin tulpan niin lähti käyntiin ja ajoin 2km ja sammu eikä lähe enää käyntiin. Tartteis vähän apua!

Ja käykää kattoo kuvia galleriasta :D


Mulla oli sama vika, ei liittynyt kyllä pesemiseen, vaan oli läpät hajalla, kannattaa tarkistaa jos ei oo vika viellä selvinny.

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 7.9.2011 20:37
Kirjoittanut Peltor
Ei ole laakereista kiinni

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 9.9.2011 22:19
Kirjoittanut pazii
mitkä kampiakselin laakerit kmx -99 on? tai jos joku viittis laittaa vaikka linkkiä... ja onko paha vaihtaa

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 16.9.2011 8:45
Kirjoittanut murmeli39
Hei !
Kun ois tommonen -89 kmx ja takaiskari on todella löysä ja *aska jos suoraan sanoisin niin löytyiskö jotain muitten pyörien iskareita mitkä kävis suoraan tohoi kmx:'ään tai saisko sitä iskaria paremmaks jos käyttäs huollossa ja paineistuttais sen iskarin uudelleen :) ?

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 18.9.2011 20:30
Kirjoittanut aaksuli
Kuinkas pitkä on näissä kemexissä männän vaihto väli?