Sivu 8, 32:sta

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 18.9.2011 22:32
Kirjoittanut Pus4
Eiköhän se oo joku 10-15k itse suosinut tuota 10k:ta

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 19.9.2011 13:17
Kirjoittanut murmeli39
Hei !
Kun ois tommonen -89 kmx ja takaiskari on todella löysä ja *aska jos suoraan sanoisin niin löytyiskö jotain muitten pyörien iskareita mitkä kävis suoraan tohoi kmx:'ään tai saisko sitä iskaria paremmaks jos käyttäs huollossa ja paineistuttais sen iskarin uudelleen :) ?

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 19.9.2011 20:46
Kirjoittanut Pus4
Voishan se auttaa, omasta tuli hyvä kun tein lyhyemmät koiranluut. Siihen tosin tarvii jo jonkin asteen suunnittelua ja piirrustuksia ja jyrsin on hyvä.

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 27.9.2011 14:36
Kirjoittanut marko_2
Kaverilla on tt kmx ja sill oli 6 lämpöarvon tulppa?? Mikä tulppa pitää näissä olla tt:nä?

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 30.9.2011 0:28
Kirjoittanut $amppi
Ostin tässä vähän aikaa sitten kemexin gianellin putkella.
Hieman on kauhean näköinen, mutta tekniikka tuntuisi olevan kunnossa.
Mittarissa 33tkm, eikä koneremontista ole mitään tietoa. Pieni epäilys on ettei ole tehty ollenkaan. Paljonko on rullailtu ilman koneremonttia?

Myisikö joku ryyppyvaijerin "kahvan", ettei tarvitse enään pilkkiä?

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 30.9.2011 10:47
Kirjoittanut Pus4
Mulla menty 37k ilman koneremppa, pitäis kestää jonnekkin 50k:hon asti

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 1.10.2011 10:24
Kirjoittanut Tontz
Ja tehdashan sanoo tulpaksi B8ES tai BR8ES. Ihan ihmetellen, kun porukka puhuu että KMX:t menee tyyliin 125kmh, mitenkäs vauhtii teillä menee esim. vitosella. Sitä mietin että onko mulla vaan niin tiheät välitykset, kun huiput jää 115 tuntumaan.. Pidempiä välejä en saa kun tohon takavanteelle ei löydy pienempä rissaa ja eessä on jo 16 :D

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 1.10.2011 12:12
Kirjoittanut Pus4
Koita lyhyempiä välejä koska itselläni ainakaan ei jaksa vetää kutosta loppuun edes vakioväleillä. Vaikka onkin TT

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 2.10.2011 11:47
Kirjoittanut Tontz
Tiiätkö et tässä hämää se, kun mulla on noi 17" vanteet... Se vaikuttaa välityssuhteesee itseasias yllättävän paljon. 14-48 väleillä meni kutosella vinguttamalla 108. Sigmaan tosin, ja pikku epäilystä on et se näyttäs pikkasen liian vähän. En kyllä tiiä, ei sillä etteikö toikin riittäs kun tulee aika harvoin ajeltua edes 100-alueella.

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 13.10.2011 13:15
Kirjoittanut [^lollero^]
mikkäs jarrupalat natsaa kemexiin eteen ja taakse, meneekö samat kun kdx?

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 13.10.2011 14:38
Kirjoittanut Pus4
stormilta löytyy ihan mallikohtaisesti oikeat jarrupalat

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 29.10.2011 23:26
Kirjoittanut [^lollero^]
Kellään muulla ollut sellasta ongelmaa kawan kanssa että jos seisoo yli päivän niin ei meinaa millään lähteä käyntiin. Ei herää millään ja saa työntää pitkän matkaa ja sitten alkaa todella tukkoisesti ja pätkien lähteä käyntiin, savuttaa niin perkuleesti ja saa pitkän aikaa käyttää ennenkuin alkaa toimia. Ja vuotaa bensaa(todella vähän) jalalla ollessa, että jos jättää hanan auki niin aamulla on iso läikkä maassa. kaasari vinossa??

e.vois opetella kirjottaan :nolo:

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 30.10.2011 14:04
Kirjoittanut Tontz
Mulla on 2 kawasakia, ja molemmissa oli vakiokaasarilla sama ongelma vaikka kuinka kohoa rassas ja bensapintaa sääteli. Kai se on neulaventtiilissä vika? Ite tein aina mikunilla vielä silleen että jonkun aikaa ennenkun pysähyin, löin bensahanan kiinni ja käyttelin konetta tyhjemmäks. Muuten joutu nimenomaa työntämää piitkän matkaa tai irrottaa tulpan ja polkee hetken tyhjänää...

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 30.10.2011 18:56
Kirjoittanut $amppi
Jep mulla sama jos unohtaa sulkea bensahanan.

Tein öljypropulle uudet m12 kierteet ja laitoin uuden pultin siihen ja sain hyvin pitämään.
Kierteet tehtyäni valutin jotain moottorinpesuainetta täyttöaukosta laskuaukon läpi, jotta metallin sirut tulisivat pois, mutta nyt ei meinaa ykönen mennä silmään ollenkaan, varsinkin kun on hieman päästellyt montulla. En ole ihan täysin varma, että alkoiko se ongelma sitä ennen vaiko jälkeen.

Ajattelin että voisi kokeilla vaihtaa öljyt, mutta eipäilen että pitää käyttää lohkot auki :|

Onko muilla samoja ongelmia?


Entä miten teillä valot joillakin ei-vakio maskeilla?
Itselläni on Polisportin IMX (55W), eikä pitkille riitä virta millään. Akku ei ole parhaasta päästä, mutta ei kyllä uudenveroisellakaan paljoa nähnyt.

Re: Kawasaki KMX 125

ViestiLähetetty: 30.10.2011 22:07
Kirjoittanut wund3rbaum
Itselläni on Polisportin MMX ja ei se valoteho mitään kummoista ole, mutta kuitenkin tehot riittää ihan hyvin.

Koneistitko muuten ne kierteet? Itsellä olisi sama projekti edessä kunhan ajokelit loppuu.