Kawasaki KMX 125

Pus4
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Pus4 » 18.9.2011 22:32

Eiköhän se oo joku 10-15k itse suosinut tuota 10k:ta
murmeli39
Pyörä:
Yamaha YZ 125, Pitpro 150
Liittynyt:
10.6.2010 19:50
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut murmeli39 » 19.9.2011 13:17

Hei !
Kun ois tommonen -89 kmx ja takaiskari on todella löysä ja *aska jos suoraan sanoisin niin löytyiskö jotain muitten pyörien iskareita mitkä kävis suoraan tohoi kmx:'ään tai saisko sitä iskaria paremmaks jos käyttäs huollossa ja paineistuttais sen iskarin uudelleen :) ?
Pus4
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Pus4 » 19.9.2011 20:46

Voishan se auttaa, omasta tuli hyvä kun tein lyhyemmät koiranluut. Siihen tosin tarvii jo jonkin asteen suunnittelua ja piirrustuksia ja jyrsin on hyvä.
marko_2
Pyörä:
Skyteam monkey 07, Aprilia RS125 02
Paikkakunta:
Lapinjärvi
Liittynyt:
6.2.2010 16:30
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut marko_2 » 27.9.2011 14:36

Kaverilla on tt kmx ja sill oli 6 lämpöarvon tulppa?? Mikä tulppa pitää näissä olla tt:nä?
$amppi
Liittynyt:
9.1.2011 23:21
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut $amppi » 30.9.2011 0:28

Ostin tässä vähän aikaa sitten kemexin gianellin putkella.
Hieman on kauhean näköinen, mutta tekniikka tuntuisi olevan kunnossa.
Mittarissa 33tkm, eikä koneremontista ole mitään tietoa. Pieni epäilys on ettei ole tehty ollenkaan. Paljonko on rullailtu ilman koneremonttia?

Myisikö joku ryyppyvaijerin "kahvan", ettei tarvitse enään pilkkiä?
Pus4
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Pus4 » 30.9.2011 10:47

Mulla menty 37k ilman koneremppa, pitäis kestää jonnekkin 50k:hon asti
Tontz
Pyörä:
Kawasaki kmx -99 ja -89
Paikkakunta:
Suur-kouvola!
Liittynyt:
29.3.2010 20:10
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Tontz » 1.10.2011 10:24

Ja tehdashan sanoo tulpaksi B8ES tai BR8ES. Ihan ihmetellen, kun porukka puhuu että KMX:t menee tyyliin 125kmh, mitenkäs vauhtii teillä menee esim. vitosella. Sitä mietin että onko mulla vaan niin tiheät välitykset, kun huiput jää 115 tuntumaan.. Pidempiä välejä en saa kun tohon takavanteelle ei löydy pienempä rissaa ja eessä on jo 16 :D
Pus4
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Pus4 » 1.10.2011 12:12

Koita lyhyempiä välejä koska itselläni ainakaan ei jaksa vetää kutosta loppuun edes vakioväleillä. Vaikka onkin TT
Tontz
Pyörä:
Kawasaki kmx -99 ja -89
Paikkakunta:
Suur-kouvola!
Liittynyt:
29.3.2010 20:10
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Tontz » 2.10.2011 11:47

Tiiätkö et tässä hämää se, kun mulla on noi 17" vanteet... Se vaikuttaa välityssuhteesee itseasias yllättävän paljon. 14-48 väleillä meni kutosella vinguttamalla 108. Sigmaan tosin, ja pikku epäilystä on et se näyttäs pikkasen liian vähän. En kyllä tiiä, ei sillä etteikö toikin riittäs kun tulee aika harvoin ajeltua edes 100-alueella.
[^lollero^]
Liittynyt:
19.7.2010 23:46
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut [^lollero^] » 13.10.2011 13:15

mikkäs jarrupalat natsaa kemexiin eteen ja taakse, meneekö samat kun kdx?
Pus4
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Pus4 » 13.10.2011 14:38

stormilta löytyy ihan mallikohtaisesti oikeat jarrupalat
[^lollero^]
Liittynyt:
19.7.2010 23:46
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut [^lollero^] » 29.10.2011 23:26

Kellään muulla ollut sellasta ongelmaa kawan kanssa että jos seisoo yli päivän niin ei meinaa millään lähteä käyntiin. Ei herää millään ja saa työntää pitkän matkaa ja sitten alkaa todella tukkoisesti ja pätkien lähteä käyntiin, savuttaa niin perkuleesti ja saa pitkän aikaa käyttää ennenkuin alkaa toimia. Ja vuotaa bensaa(todella vähän) jalalla ollessa, että jos jättää hanan auki niin aamulla on iso läikkä maassa. kaasari vinossa??

e.vois opetella kirjottaan :nolo:
Viimeksi muokannut [^lollero^] päivämäärä 30.10.2011 14:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Tontz
Pyörä:
Kawasaki kmx -99 ja -89
Paikkakunta:
Suur-kouvola!
Liittynyt:
29.3.2010 20:10
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Tontz » 30.10.2011 14:04

Mulla on 2 kawasakia, ja molemmissa oli vakiokaasarilla sama ongelma vaikka kuinka kohoa rassas ja bensapintaa sääteli. Kai se on neulaventtiilissä vika? Ite tein aina mikunilla vielä silleen että jonkun aikaa ennenkun pysähyin, löin bensahanan kiinni ja käyttelin konetta tyhjemmäks. Muuten joutu nimenomaa työntämää piitkän matkaa tai irrottaa tulpan ja polkee hetken tyhjänää...
$amppi
Liittynyt:
9.1.2011 23:21
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut $amppi » 30.10.2011 18:56

Jep mulla sama jos unohtaa sulkea bensahanan.

Tein öljypropulle uudet m12 kierteet ja laitoin uuden pultin siihen ja sain hyvin pitämään.
Kierteet tehtyäni valutin jotain moottorinpesuainetta täyttöaukosta laskuaukon läpi, jotta metallin sirut tulisivat pois, mutta nyt ei meinaa ykönen mennä silmään ollenkaan, varsinkin kun on hieman päästellyt montulla. En ole ihan täysin varma, että alkoiko se ongelma sitä ennen vaiko jälkeen.

Ajattelin että voisi kokeilla vaihtaa öljyt, mutta eipäilen että pitää käyttää lohkot auki :|

Onko muilla samoja ongelmia?


Entä miten teillä valot joillakin ei-vakio maskeilla?
Itselläni on Polisportin IMX (55W), eikä pitkille riitä virta millään. Akku ei ole parhaasta päästä, mutta ei kyllä uudenveroisellakaan paljoa nähnyt.
wund3rbaum
Liittynyt:
6.4.2009 11:06
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut wund3rbaum » 30.10.2011 22:07

Itselläni on Polisportin MMX ja ei se valoteho mitään kummoista ole, mutta kuitenkin tehot riittää ihan hyvin.

Koneistitko muuten ne kierteet? Itsellä olisi sama projekti edessä kunhan ajokelit loppuu.