Kawasaki KMX 125

Juh0P33
Pyörä:
Honda Monkey, Derbi
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
28.8.2013 19:39
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Juh0P33 » 25.2.2014 20:58

Miten ois jos modais KMX:ään smotot ja KX:än katteet, tankki ja penkki? :)
Vähä niinku tuommosen: http://www.nettimoto.com/artikkeli/parinoita_projekti_kawasaki_kdx_125_94
Saisko Derbin vanteita ja swingiä modattua tämmöseen vai meniskö jotkut muut vähä pienemmällä modauksella? :D
Exät: Suzuki PV -91
Derbi Senda -05
Nykyset: Honda Monkey -89
Derbi Senda DRD Limited Edition -13
(⌐■_■)
Alemankipommittaja
Pyörä:
Kawasaki KMX 125, Gilera Stalker
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.11.2012 16:54
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Alemankipommittaja » 12.3.2014 23:23

tänään hain harkat kawaan. minkälaisia seoksia tuossa pitäis käyttää? nyt on vielä sisäänajossa niin pistin joku 3%. skootterissa oon käyttäny 2% täyssynteettistä. mikä ois sopiva lippa tuohon minkä pistää ton "keulintaraudan" mikä lieneekään päälle?
Tunguska
Liittynyt:
2.6.2013 11:53
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Tunguska » 12.5.2014 16:56

Juh0P33 kirjoitti:Miten ois jos modais KMX:ään smotot ja KX:än katteet, tankki ja penkki? :)
Vähä niinku tuommosen: http://www.nettimoto.com/artikkeli/parinoita_projekti_kawasaki_kdx_125_94
Saisko Derbin vanteita ja swingiä modattua tämmöseen vai meniskö jotkut muut vähä pienemmällä modauksella? :D


KXn tankkia ei saa modattua KMXää, koska uudemmat KXät on ainaki palkkirunkosia, ja KMX putkirunkonen.
Ei tämä toimi tämä mopo
Alemankipommittaja
Pyörä:
Kawasaki KMX 125, Gilera Stalker
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.11.2012 16:54
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Alemankipommittaja » 18.5.2014 21:27

paljonko teillä kulkee KMX millä väleillä? mulla on giannellin putki ja menee 110-120 mittariin niin onkohan tossa liika raskaat välit?
motomies125
Pyörä:
Yamaha dt125r 1995, Husqvarna cr250 2000 ja nykyinen käyttis Skyteam monkey 2015
Liittynyt:
1.1.2013 15:09
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut motomies125 » 2.6.2014 19:49

Osaako joku kertoa mikä on pielessä pyörå leikkasi kiinni. Vaihdoin kaikki laakerit,kampuran,pytyn ja männän. Lähti 4 polkaisulla käyntiin kävi noin 40sec 2500rpm ja sammui ei millään käymään ukon kanssa vedettiin ja tehtiin,vaikka mitä. Se paska vaan ampuu putkeen eikä ees lupaa.
Alemankipommittaja
Pyörä:
Kawasaki KMX 125, Gilera Stalker
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.11.2012 16:54
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Alemankipommittaja » 6.6.2014 2:08

ootko tulppaa vaihtanu? mitkä on kmx vakiovälit?
motomies125
Pyörä:
Yamaha dt125r 1995, Husqvarna cr250 2000 ja nykyinen käyttis Skyteam monkey 2015
Liittynyt:
1.1.2013 15:09
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut motomies125 » 12.6.2014 6:26

Oli magneeton kiila menny poikki :D
Rajala77
Liittynyt:
25.6.2014 7:39
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Rajala77 » 25.6.2014 7:47

Moro! Olisiko kellään myydä mulle staattoria kmx:n? Tai tietoa mistä voisi löytyä? Uusi maksaa enemmän kuin pyörä... Kipinä on heikko ja pyörä seisoo tallissa...

Laitappa vaikka viestiä, jos on jäänyt nurkkiin pyörimään
040-7184550
kaneli2
Pyörä:
Kawasaki kmx 125 -01
Liittynyt:
7.6.2012 20:28
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut kaneli2 » 11.9.2014 14:39

Täältä löytyy kmx myynnistä osina. Jos osille tarvetta niin yv:tä tulemaan!
Tunguska
Liittynyt:
2.6.2013 11:53
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Tunguska » 16.9.2014 20:14

Nyt on kawaan tehty koiranluut, ja perä on nyt nii korkea ku on mahollista saaha, ilman että vaihtaa iskaria. 5cm lyhyemmät koiranluut, ja siitä tulee justiinsa paras. Eikä tuota lyhempää tosiaan pysty laittaa, ku ottaa swingii kiinni.
Ei tämä toimi tämä mopo
DTD-R
Pyörä:
Muutama hassu
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
10.5.2009 11:59
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut DTD-R » 27.10.2014 17:35

Nyt on kemexiin modattu kotarin rino ja hyvin kiertää. Ei lopu alhaaltakaan tehot kesken 34mm PWK:lla.

Missä viritysvaiheessa jengi on vaihtanu kylmempään tulppaan?
"Flying Finn" The Legend still lives J.S.
ezbuz
Liittynyt:
16.7.2014 12:08
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut ezbuz » 27.11.2014 19:41

Tuli tällä viikolla ostettua tommonen -99 kmx. Ainut vika oli että pytty väljä. Ostin uuden sylinterin eikä siinä ollu kips:in hilppeitä nii ajattelin vaihtaa kipsi:n vanhasta pytystä, mutta en älynnyt katsoa pakoaukon säätimen asentoa. :s Eli missä asennossa pakoaukon säätimen kuuluis olla, kun sen säätimiä liikuttava tappi on pohjassa(eli työnnetty ihan pytyn vasempaan laitaan).

e:ongelma ratkaistu :D Aika hiljasta täällä... :eek:
kaneli2
Pyörä:
Kawasaki kmx 125 -01
Liittynyt:
7.6.2012 20:28
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut kaneli2 » 29.1.2015 18:54

Mitenköhän tuo virtalukko lähtee irti?
henehene
Liittynyt:
7.4.2015 0:39
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut henehene » 7.4.2015 1:31

Mikä putki kawaan ,tekeekö gianellilla yhtään mitään kun kovasti on haukuttu vai olisko big one parempi vaihtoehto, vaikka vaikea metsästää suomen maalta..jotkuthan on kans modaillu putkia nii kertokaaha kokemuksia ja laittakaa kuvia mielellää.saa koittaa myös kaupata erilaisia putkia! :)


ps.koro koiranluita jos jollain ylimääräisenä nii voin ostaa pois,ei millää ite jaksas tehä ku en tiiä mittojakaa minkälaine olis sit hyvä :/
PV_sutki
Liittynyt:
13.2.2012 9:37
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut PV_sutki » 27.4.2015 17:18

Moro mikä mahtais olla kawassa vikana kun ei kierrä ajossa 9t enempää?
Ihan sama onko pieni tai iso vaihde niin 9 tonnissa veto loppu.
Virit:
-gianelli
-kipsi käytössä. (Toimii kunnolla)
-28mm mikuni flätslide
-vakiokotelossa virtaavampi putsari.
Olisiko mahollista että mulla olis rajotettu CDI?
Papereissa lukee että ulkomainen rek tunnus JL-SF1?
Mistä tunnistas rajotetun boksin?
Mäntä vaihettu 1000km sitten
Että ei pitäs väljäkää olla :/
Koko koneella rullailtu 34tkm
Ja vuosimalli oli 98
savun hälvettyä lisätkäämme 2t öljyä. Mitä isompi vika sitä suurempi leka.