Kawasaki KDX 125

Mattuu-
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
4.1.2010 22:49
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Mattuu- » 20.5.2016 19:03

valluuuud kirjoitti:Eikös toi 92vm kx konekkii käy rungon kiinnikkeisii?

Vähintään pienellä muokkauksella. ihan googlesta tämänkin olisi voinut kuvien avulla selvittää... Teikäläisen apikan iskaria on muuten muokattu alapään kiinnikkeestä sekä runkoon tein silloin uuden kiinnityspaikan yläpäätä varten. Eli kyseinen iskari ei todellakaan ole bolt-on.
"Ääni tuo tyhmälle luulon voimasta"
EX:Aprilia RS Tuono, 2x Yamaha Wr 125x, 2x Kawasaki KDX 125, 3x Derbi 50cc
Mattuu-:n galleria!
valluuuud
Liittynyt:
25.4.2016 18:44
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut valluuuud » 20.5.2016 19:07

Mattuu- kirjoitti:
valluuuud kirjoitti:Eikös toi 92vm kx konekkii käy rungon kiinnikkeisii?

Vähintään pienellä muokkauksella. ihan googlesta tämänkin olisi voinut kuvien avulla selvittää... Teikäläisen apikan iskaria on muuten muokattu alapään kiinnikkeestä sekä runkoon tein silloin uuden kiinnityspaikan yläpäätä varten. Eli kyseinen iskari ei todellakaan ole bolt-on.

Aijaa :D noh hyvä tietää :D sitte viel jos joku kenel on ollu kx tekniikkaa kdx rungos ni osais kertoo et meneekö kx putki vai ottaako kiinni johonkin? Ja mitkä putket hyväksi todettu? :D
vr6
Liittynyt:
3.9.2014 8:58
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut vr6 » 23.5.2016 8:07

Olisko kellaan ylimääräisenä ehjät alkuperäiset KDX:n vanteet?
Temender
Liittynyt:
16.5.2016 11:12
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Temender » 24.5.2016 17:05

Olisko jollain tietoa, minkä kokoinen takaiskari kdx:ssä on. Olisin hankkimassa käytetyn kawasaki kx vm 90 takaiskarin ja oma on kans vuosimallia 90. Myyjä sano et mitta on noin 47cm.
Kimsteri311
Pyörä:
Yamaha DT 50 Sm 2008 & Kawasaki Kx 125cc 2008
Liittynyt:
4.4.2015 12:28
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Kimsteri311 » 25.5.2016 21:04

Tää ei tänne varsinaisesti liity, mut onks jollakin tietoo saisko vuoden 2008 125cc Kawasakista kilvellisen? Ja jos pystyy niin miten? Kuristaa ainaki pitäs vissii :lol:
Käykää seuraamas DT proju -> viewtopic.php?f=72&t=86980&p=4310211#p4310211
valluuuud
Liittynyt:
25.4.2016 18:44
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut valluuuud » 26.5.2016 19:37

Juu elikkä ostin 89vm kx ja otin siitä koneen ni ilmeni semmonen ongelma että toi kx putki ei mee ku se ottaa vähän joka puolelta kiinni johonkin. Joten mitä putkia porukal on ollu 91vm kdx rungolla ja 89kx koneella? voin jopa ostaakkin jos jollain on suoraan menevä putki halvalla
Temender
Liittynyt:
16.5.2016 11:12
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Temender » 27.5.2016 23:53

Pyörä on siinä vsiheessa, että kaikki muu irti paitsi moottori. Moottorin taaimmainen pultti joka on takahaarukassa kiinni, ei meinaa millään lähtee. Pyörii kyllä, eli ei pitäis olla ruostunut kiinni. Onko kellään jotain jippoo miten saan sen irti.?
valluuuud
Liittynyt:
25.4.2016 18:44
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut valluuuud » 28.5.2016 22:51

Temender kirjoitti:Pyörä on siinä vsiheessa, että kaikki muu irti paitsi moottori. Moottorin taaimmainen pultti joka on takahaarukassa kiinni, ei meinaa millään lähtee. Pyörii kyllä, eli ei pitäis olla ruostunut kiinni. Onko kellään jotain jippoo miten saan sen irti.?


Ite ainakin irrottanu silleen että jonkun rautaputken mikä mahtuu siitä läpi (yleensä ite räikän jatkovartta käytän) hakkaa vasaran kanssa siitä ni kyllä se pultti sieltä lentää :D Ja jarrupoljinta itellä ainakin pitää painaa alas et se mahtuu tulemaan pois. ja voihan sitä yrittää konettakin vähän nostaa samalla ku hakkaa sitä sieltä pois
Temender
Liittynyt:
16.5.2016 11:12
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Temender » 29.5.2016 19:46

valluuuud kirjoitti:
Temender kirjoitti:Pyörä on siinä vsiheessa, että kaikki muu irti paitsi moottori. Moottorin taaimmainen pultti joka on takahaarukassa kiinni, ei meinaa millään lähtee. Pyörii kyllä, eli ei pitäis olla ruostunut kiinni. Onko kellään jotain jippoo miten saan sen irti.?


Ite ainakin irrottanu silleen että jonkun rautaputken mikä mahtuu siitä läpi (yleensä ite räikän jatkovartta käytän) hakkaa vasaran kanssa siitä ni kyllä se pultti sieltä lentää :D Ja jarrupoljinta itellä ainakin pitää painaa alas et se mahtuu tulemaan pois. ja voihan sitä yrittää konettakin vähän nostaa samalla ku hakkaa sitä sieltä pois


Kiitoksia, kyllä lähti irti kun laitoin kyljelteen ja pitkällä pultilla läpi moukarin kans. :D
valluuuud
Liittynyt:
25.4.2016 18:44
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut valluuuud » 29.5.2016 22:07

Jos joku tarvii jotaki kdx osia ni laittakaa mulle viestiä! löytyy aikalailla kaikkea :D esim, rinon putki, vakioputki, staattori,cdi, yms yms,
Temender
Liittynyt:
16.5.2016 11:12
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Temender » 30.5.2016 14:30

valluuuud kirjoitti:Jos joku tarvii jotaki kdx osia ni laittakaa mulle viestiä! löytyy aikalailla kaikkea :D esim, rinon putki, vakioputki, staattori,cdi, yms yms,

Å

Tarvisin ainakin sen muovikotelon, mikä on moottorin ja takalokarin välissä. Itsellä se on aika palasina.
valluuuud
Liittynyt:
25.4.2016 18:44
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut valluuuud » 30.5.2016 15:44

Temender kirjoitti:
valluuuud kirjoitti:Jos joku tarvii jotaki kdx osia ni laittakaa mulle viestiä! löytyy aikalailla kaikkea :D esim, rinon putki, vakioputki, staattori,cdi, yms yms,

Å

Tarvisin ainakin sen muovikotelon, mikä on moottorin ja takalokarin välissä. Itsellä se on aika palasina.


sen ilmanputsarsin kopan? mulla on kyllä se ja ihan hyväkuntonenkin ainut et toinen se kiinnike mihin cdi tulee kiinni on rikki mutta kyllähän se yhelläkin pultilla pysyy :D
Temender
Liittynyt:
16.5.2016 11:12
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Temender » 30.5.2016 18:25

valluuuud kirjoitti:
Temender kirjoitti:
valluuuud kirjoitti:Jos joku tarvii jotaki kdx osia ni laittakaa mulle viestiä! löytyy aikalailla kaikkea :D esim, rinon putki, vakioputki, staattori,cdi, yms yms,

Å

Tarvisin ainakin sen muovikotelon, mikä on moottorin ja takalokarin välissä. Itsellä se on aika palasina.


sen ilmanputsarsin kopan? mulla on kyllä se ja ihan hyväkuntonenkin ainut et toinen se kiinnike mihin cdi tulee kiinni on rikki mutta kyllähän se yhelläkin pultilla pysyy :D


Joo just se, mulla roikku liittimen varassa cdi kun purin pyörää. :D Missäs kunnossa sulla on sähköjohdot? Nekin vois kiinnostaa.
valluuuud
Liittynyt:
25.4.2016 18:44
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut valluuuud » 30.5.2016 21:46

Temender kirjoitti:
valluuuud kirjoitti:
Temender kirjoitti:
valluuuud kirjoitti:Jos joku tarvii jotaki kdx osia ni laittakaa mulle viestiä! löytyy aikalailla kaikkea :D esim, rinon putki, vakioputki, staattori,cdi, yms yms,

Å

Tarvisin ainakin sen muovikotelon, mikä on moottorin ja takalokarin välissä. Itsellä se on aika palasina.


sen ilmanputsarsin kopan? mulla on kyllä se ja ihan hyväkuntonenkin ainut et toinen se kiinnike mihin cdi tulee kiinni on rikki mutta kyllähän se yhelläkin pultilla pysyy :D


Joo just se, mulla roikku liittimen varassa cdi kun purin pyörää. :D Missäs kunnossa sulla on sähköjohdot? Nekin vois kiinnostaa.

sähköt on täyshelvetti :D mutta kyllä ne toimii ja oon sieltä ylimääräsiäkin karsinut
valluuuud
Liittynyt:
25.4.2016 18:44
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut valluuuud » 1.6.2016 18:03

osaisko joku jeesaa mistä vois johtuu ku kawa lähtee aina hyvin käytiin ja ottaa kierroksia hyvin mut ku laittaa kaasun pohjaan alkaa pätkimää/röpöttämää. sama ajossa lähtee hyvin alussa mutta ku kaasun vääntää pohjaa ni alkaa röpöttämää just ennen piikkiä ja tehot häviää??! auttakee! sitte ku ottaa käynnissä olon jälkee vaikka putken irti ni sieltä nousee savua/höyryä? kerran putkesta tippui jopa öljyä kun kallisti käynnissä olon jälkeen :D