Beta RR 125 4T LC

Kalle2001
Liittynyt:
12.12.2016 18:09
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Kalle2001 » 30.4.2017 12:20

Millaiset vaihdepolkimet sopii?
MURTSIZ
Pyörä:
Derbi X-Treme 2004
Liittynyt:
5.4.2014 17:09
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut MURTSIZ » 30.4.2017 12:33

Luultavasti kaikkien supermoto vehkeiden polkimet joissa sama moottori.
Kalle2001
Liittynyt:
12.12.2016 18:09
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Kalle2001 » 7.5.2017 0:37

Mitä se B5 johto tekee? Ja miten se näyttää?
Kalle2001
Liittynyt:
12.12.2016 18:09
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Kalle2001 » 7.5.2017 23:45

Betani alkoi kiihtää huonompi ja huippunopeus vähentyi noin 10 km/h!
Mikä voi olla vikana? :|
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Murska » 8.5.2017 6:32

B5 johdon katkaiseminen muuttaa sytytysennakkoa ja parantaa alakierroksilla kaasuun vastaavuutta sekä kone vääntää paremmin.

Hyytymiseen en osaa sanoa mitään koska syy voi olla melkein mikä tahansa. Onhan koneessa öljyä? Jos on vanhempi pyörä niin kaasuttimen kalvo voi olla venähtänyt. Ilmansuodatin tukossa ja se on vaihdettava uuteen, sitä ei saa pestä koska paperinen suodatin menee tukkoon.
Kalle2001
Liittynyt:
12.12.2016 18:09
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Kalle2001 » 8.5.2017 20:32

Mistä voi ostaa erimerkkisen ilmasuodatin kun betan oma on vaikeasti saatava?
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Murska » 9.5.2017 6:27

Betaan ei saa ilmansuodatinta tarvikkeena ja alkuperäinen on ainoa vaihtoehto. Ellei tee muutoksia ja sovita sinne krossipyörän vaahtomuovisuodatinta kuten me tehtiin pojan pyörään, sitä löytyy juttua ja kuvia parinvuoden takaa tästä viestiketjusta.
Boi
Liittynyt:
19.4.2017 21:35
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Boi » 13.5.2017 10:14

Mikäs voisi olla taas betassa vialla kun ylikuumenee aika nopeasti lähdön jälkeen. Aamulla kun on se 0-5°C niin n.3km jälkeen alkaa mittarissa 'alarm' vilkkumaan että ylikuumenee. Alkulämmitän ~2-5min aina aamulla ja kiihdytykset rauhallisesti mutta toistuvasti siinä 3km kohdalla alkaa hälyttää. Päivällä ei koskaan hälytä vain aamusin kylmällä koneella. Voiko olla sensorivika tai jos jäähdyttimessä on ilmalukko. Ja pitäisikö jäähdytinnestettä olla aivan piripintaan säiliötä silleen että kennot olisivat peitossa (kylmällä koneella). Jäähdytinnesteen säiliön kansi ei ajaessa lämpene ollenkaan, onko normaalia? :|
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Murska » 13.5.2017 16:16

Jäähdytin pitää olla täynnä eli kennot ei saa näkyä ollenkaan. Kun kone kuumenee niin onko jäähdytin ja jäähdyttimen letkut kuumat? Jos jäähdytin on täynnä ja se ei kuumene niin termostaatti voi olla jumissa ja neste ei pääse kiertämään järjestelmässä.
Kalle2001
Liittynyt:
12.12.2016 18:09
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Kalle2001 » 17.5.2017 16:27

Kun vaihtaa vaidetta pienillä vaihteilla "hakkaa" tosi paljon, öljyt vaihdettu noi 1000km sitten
MURTSIZ
Pyörä:
Derbi X-Treme 2004
Liittynyt:
5.4.2014 17:09
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut MURTSIZ » 17.5.2017 16:29

Irrottaako kytkin kunnolla?
Kalle2001
Liittynyt:
12.12.2016 18:09
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Kalle2001 » 17.5.2017 19:29

Juu
:D
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Murska » 18.5.2017 18:01

Missä kunnossa on ketjut/raattaat? Kulunut eturatas tekee monesti ravistusta yms. Jos eturatas on kulunut niin vaihda uusi tilalle.
Kalle2001
Liittynyt:
12.12.2016 18:09
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Kalle2001 » 18.5.2017 18:33

Ketjut ja rattaat vaidettu 500km sitten
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Murska » 18.5.2017 18:36

Mitkä öljyt on käytössä?