GasGas Halley 125

hejope
Pyörä:
Gas Gas SM Halley 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.7.2009 18:33
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut hejope » 19.4.2012 13:22

+ näitä ei mun tietääkseni oo ees tehty kun vuonna -09 ja -10 ja -09:n eikä näitä oo hirveesti maahan tuotu. Oiskohan ees 100 kappaletta suomessa ajossa ?
http://www.motot.net/talli/osat/id35940/ uudenveroiset helvetin hyvät ajohousut, ostakaa!
C1RCL3
Pyörä:
Husqvarna WRE -08
Liittynyt:
12.9.2011 21:09
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut C1RCL3 » 19.4.2012 18:41

Kyllä on kumma homma, kun miestä ostetaa 2-tahti kevari ja leivotaan se heti :D?
Miksei sitä nelaria voi ostaa jos ei tiedä kuinka 2-tahtia hoidetaan ja kuinka sillä ajetaan?
Itse aion vielä parivuotta pysyä kaksitahtisten parissa ja vaihtaa sitten isompaan nelitahtiin..
Onko muuten tällä Halleylla ja SM/EC:llä paljoakaan eroja ?
Ja nyt löysin hyvän juuri huolletun ja vähän ajetun hussen smsän jonka varmaan tulen ostamaankin..
mielenkiinnosta ja viisastumisen vuoksi vain kyselen enää..
Husqvarna WRE 2K8
hejope
Pyörä:
Gas Gas SM Halley 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.7.2009 18:33
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut hejope » 19.4.2012 21:24

Halleyssä kattukoneen yläkerta ja EC:n alakerta eli käytännössä sama kun joku husse sun muu mut alakerta pitäis kestää aika paljon paremmin kaikki rällästäminenki :D ja onha niissä vielä se 20hp:n tehoero
http://www.motot.net/talli/osat/id35940/ uudenveroiset helvetin hyvät ajohousut, ostakaa!
weeto269
Liittynyt:
5.7.2009 3:09
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut weeto269 » 20.4.2012 19:02

Ero Ec:llä ja halleylla on sama kuin päivällä ja yöllä. Voiko näitä pyöriä edes verrata keskenään...
jepsu``
Liittynyt:
14.12.2009 20:18
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut jepsu`` » 21.4.2012 4:00

Totta rungollisesti ihan saman moonen, mutta tekniikka ihan eri luokkaa. pitääs itekki löytää jostakin ECn kones halleyhin ku ei oikeen tehot piisaa:D
hejope
Pyörä:
Gas Gas SM Halley 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.7.2009 18:33
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut hejope » 21.4.2012 10:46

Tilaa EC:n sylinterisetti ja kaasari ahvalalta, eikö se kone ois sit täysin sama ku EC:ssä ? :D
http://www.motot.net/talli/osat/id35940/ uudenveroiset helvetin hyvät ajohousut, ostakaa!
jepsu``
Liittynyt:
14.12.2009 20:18
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut jepsu`` » 21.4.2012 12:59

puuttuu pakoaukonsäätimet ja kytkin puolen lohkos ei ole edes paikkaa sille muuten olisin jo kauan sitten ostanu sen:D
hejope
Pyörä:
Gas Gas SM Halley 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.7.2009 18:33
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut hejope » 21.4.2012 14:48

ookke :D jostai vaan etit purkuosina gassun ja ostat sellasesta koneen :D tai sit myyt halleyn pois ja ostat EC:n ;)
http://www.motot.net/talli/osat/id35940/ uudenveroiset helvetin hyvät ajohousut, ostakaa!
jepsu``
Liittynyt:
14.12.2009 20:18
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut jepsu`` » 21.4.2012 15:50

Joo kovasti oon ettiny mutta ei oo löytyny:D eei tästä ny raaski luopua ku talvi rempas meni 1500€ ulkonäköön:D
Pelistö
Pyörä:
Myyty.
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
8.9.2006 23:01
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut Pelistö » 24.4.2012 14:37

Mulla ainakaan oo mitään huonoo sanottavaa tästä Halleyst, hyvin on pelittäny tottakai jokaises vehkees jotain pikkuvikoja aina on. :D Ja mulle toi noin 120 ainakin riittää hyvin vauhdiksi, tosiaan jos vauhtia lisää haluis niin isompaa kaasaria kehiin vaan, tykkään silti tosta 26mm kulutuksesta ;)

Tottakai Halleyl ja Ec:l on eroa kuin yöllä ja päivällä, mutta on niitte huoltamisessakin ja bensankulutuksessakin sitte eroa..
Ja on se leipominen ainakin tosi yksilökohtasta, mulla oli 11tkm ajettu mäntä vielä hyvässä kunnossa kun talvella vaihdoin männän.
hejope
Pyörä:
Gas Gas SM Halley 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.7.2009 18:33
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut hejope » 1.5.2012 9:38

Kokeilin muuten huvikseen että paljonko tän kulutus on näin suurinpiirtein koulumatkoja ajaessa, tankkasin tankkiin tasan 6l bensaa niin et ennen tankkaamista oli bensaraja siinä 3l kohdalla.
Ajelin sillä kouluun aamusin niin kauan että oli taas siinä 3l kohdalla, ja olin päässy sillä kuudella litralla tasan 100km kun ajeli rauhallisesti :D Yllätyin vähän itekki et noin vähän kuluttaa kun oletin sellasta vajaata kymmentä litraa sadalta :D
http://www.motot.net/talli/osat/id35940/ uudenveroiset helvetin hyvät ajohousut, ostakaa!
hejope
Pyörä:
Gas Gas SM Halley 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.7.2009 18:33
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut hejope » 14.5.2012 20:01

Tänään tuli ekat sakot kun vieresessä yläasteessa oli moporatsia ja pysäyttivät mutkin tien sivuun kun ajoin 67km/h@40, ei ollu tutkaa mukana ni ei tullu siitä sakkoa mutta ihmetteli messicon putkea kauan ja kysy että oonko mä vaihtanu sitä, vastaus tietenki että en oo vaihtanu.
Poliisi löi pyörän käyntiin ja kuunteli kierroksia, selvästi kuulee että on TT mut poliisi haki vaan db mittarin ja mittas lukemat tyhjäkäynnillä (68,2 db, kuuluisi mitata puolikaasulla), loppujenlopuks tuli vaan 24e sakkoa kun puuttuu oikea peili ja vasen on bilteman ei hyväksytty peili, sekä kilvenkulmasta ja puuttuvasta takaheijastimesta tuli palautetta. Pyörän papereissa lukee siis 3,4kw ja todelliset lukemat on päälle 20 :D Aika tuuri kävi siis tällä kertaa :)
http://www.motot.net/talli/osat/id35940/ uudenveroiset helvetin hyvät ajohousut, ostakaa!
Marquis
Pyörä:
Gas Gas 125 halley
Paikkakunta:
Muurame, säynätsalo, JKL
Liittynyt:
23.7.2011 21:42
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut Marquis » 31.5.2012 21:58

Voiskai itekki ruveta kirjottelemaan että mitä tolle mun halleylle kuuluu:)
Se halley pikkurojekti valmistu 12.4. Ajoin sillä sitten kaverille mutta puolvälissä kytkimestä katos tunto ja 6 vaihteella päristelin sitte kaverille. Ite koitin ilmailla sitä sitten siellä, ekan kerran kun kytkimeen palautu tunto niin lähdin ajamaan, ajoin jonku 200m niin katos tunto taas. Eli taas ilmailemaan. Tollein kävi joku 3 kertaa. Sitten meni hermo ja vietiin pyörä pakulla näyttelyyn vaikka ajatuksena olisi ollut että oisin ajanut sen sinne. Näyttelyn jälkee se meni suoraan huoltoon Owr:lle jossa tehtiin keularemppa (jonka olisin itse voinut tehdä muttakun kerta huoltoon meni nii tehkööt siellä senki)
Son ollut nyt siellä kuukauden. Siellä se owr:n kaveri on koittanut saada sitä kuntoon. Se tilas ensiksi korjaus-sarjan ylä -ja alasylinteriin. Ei nekään sitten auttanut. Jostain päästää vielä ilmaa sinne järjestelmään. Nyt vähän aikaa sitten päätettiin että se laittaa tilaukseen sen ylä ja alasylinterin. Prkl ku en oo kerennyt ajamaan kun 7km tänävuonna:D
Homma hanskassa hanskat hukassa
Monkeyz50
Liittynyt:
30.3.2010 21:27
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut Monkeyz50 » 2.6.2012 17:05

Käykö tähän EC/SM männät? Entäs pytyt, mistä saa?
Onko kukaan penkkiin näitä laittanu?
Paljonko TT setti maksaa? (ja mitä siinä tulee?)
Voiko sen laittaa tt jotenkin homemade?(putken tyhjennys, suuttimet?)

Nimittäin yks halley alko kiinnostaa tosissaan.
jepsu``
Liittynyt:
14.12.2009 20:18
Re: GasGas Halley 125

ViestiKirjoittanut jepsu`` » 4.6.2012 22:47

Marquis kirjoitti:Voiskai itekki ruveta kirjottelemaan että mitä tolle mun halleylle kuuluu:)
Se halley pikkurojekti valmistu 12.4. Ajoin sillä sitten kaverille mutta puolvälissä kytkimestä katos tunto ja 6 vaihteella päristelin sitte kaverille. Ite koitin ilmailla sitä sitten siellä, ekan kerran kun kytkimeen palautu tunto niin lähdin ajamaan, ajoin jonku 200m niin katos tunto taas. Eli taas ilmailemaan. Tollein kävi joku 3 kertaa. Sitten meni hermo ja vietiin pyörä pakulla näyttelyyn vaikka ajatuksena olisi ollut että oisin ajanut sen sinne. Näyttelyn jälkee se meni suoraan huoltoon Owr:lle jossa tehtiin keularemppa (jonka olisin itse voinut tehdä muttakun kerta huoltoon meni nii tehkööt siellä senki)
Son ollut nyt siellä kuukauden. Siellä se owr:n kaveri on koittanut saada sitä kuntoon. Se tilas ensiksi korjaus-sarjan ylä -ja alasylinteriin. Ei nekään sitten auttanut. Jostain päästää vielä ilmaa sinne järjestelmään. Nyt vähän aikaa sitten päätettiin että se laittaa tilaukseen sen ylä ja alasylinterin. Prkl ku en oo kerennyt ajamaan kun 7km tänävuonna:D



Mulla kans katos kytkin, niin viaksi selvisi se että yläsylinterin mäntä jumitti elikkä ei auennut kunnolla. otin männän pois ja hioon sitä uraa hienolla paperilla, varmistin että menee loppuun asti ja löin kasaan ja kun rupesin ilmaamaan niin ilmasi itte ittensä. kylllä siinä koko päivä meni ihmetelles että missä vika mutta kyllä se siiitä:D