Kun kerran pääsin viimeistelemään sen sun edellisen kemmumankin konees, niin suosittelen suoraan hommaamaan uuden

Eli siinä halkes sitten mäntä (juurikin tuon 140cc setin), ja sylkässäkin oli naarmuja. Sylkkäsetti oli sulla muistaakseni ajettu n. 1500km vaiko 2500km ja mulla suunnilleen 1000km. Kansi oli vielä kunnossa. Oli öljyäkin ruvennut tihkuttamaan kampiakselin stefasta. Ja tosiaan kun pohjalla oli vielä se vaihdevika, niin aika pitkälle romurautaa siitä koneesta sitten tulikin..
Toisaalta jossei vielä ole vaihdetta hajottanut, niin saattaahan se yksilö jopa ehjänä pysyäkin

Itse melkein pistäisin koneen hyllylle oottamaan tai myyntiin ettei vaan hajoa
Tilalle ostin Lifanin 150cc:n käytettynä. Ei nyt ihan 160cc koneille (ainakaan ooracingin) tehoissa pärjää, olisiko mulla ollut joku 9-10kW. Outer rotor kitillä kierrosherkempi ja muutenkin äkäisempi kuin edellinen 140cc, ja kyllä ripulinilkoilta jäi koulun pihassa manki käynnistämättä. Vaihdoin kuitenkin perinteisen magneeton sähköongelmien takia kiinni, ja ainoat erot olivat 140cc verrattuna lähinnä pieni lisäjerkku ja kymmenisen kilsaa kovemmat huiput.