Honda Shadow

zeiou
Liittynyt:
14.9.2006 15:20

ViestiKirjoittanut zeiou » 1.3.2008 17:44

Eikös se ole niin, että jos ketjujen kiristysvaraa ei enää ole, niin pitää vaihtaa uudet ketjut? Eli taka-akseli on aivan taka-asennossa?
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 1.3.2008 17:49

zeiou kirjoitti:Eikös se ole niin, että jos ketjujen kiristysvaraa ei enää ole, niin pitää vaihtaa uudet ketjut? Eli taka-akseli on aivan taka-asennossa?
Juu ja rattaat kans samalla, ettei kulu uudet ketjut heti.
ASDMoro
Liittynyt:
28.12.2006 23:41

ViestiKirjoittanut ASDMoro » 1.3.2008 20:41

-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 19:41, muokattu yhteensä 1 kerran
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 1.3.2008 21:27

Rasenger kirjoitti:
zeiou kirjoitti:Eikös se ole niin, että jos ketjujen kiristysvaraa ei enää ole, niin pitää vaihtaa uudet ketjut? Eli taka-akseli on aivan taka-asennossa?


No ei välttämättä, jos rälläkkä löytyy niin napsaisee pari palikkaa välistä pois. ;) Itse jouduin jo melko tuoretta ketjua lyhentämään kun oli uutenakin kovin pitkä.
Joo, mutta olettaen, että ketju on ollut oikean pituinen ja nyt venynyt kiristysvaran loppuun. Tokihan ton lyhennysjipon voi tehä, mutta kyllä se ketju on jo siinä määrin kulunut, että venyy aika ripeää tahtia jo.
ASDMoro
Liittynyt:
28.12.2006 23:41

ViestiKirjoittanut ASDMoro » 3.3.2008 16:42

-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 19:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Jo_Hu
Pyörä:
Suzuki GS 500 E
Liittynyt:
24.8.2007 19:25

ViestiKirjoittanut Jo_Hu » 5.3.2008 14:18

Nyt tulee vähä offtopickia mutta menköön:
http://www.vtwincity.fi/Default.aspx?id=563518
http://www.youtube.com/watch?v=hgAdl4ab ... re=related
http://www.kikker5150.com/hardknock.html
http://www.youtube.com/watch?v=IGujo1x8duc
http://www.youtube.com/watch?v=naNw8nFR6AY

On niin cool sarjatuotanto vehe, että jos tuon 110cc version sais rekisteriin niin pitäs tarkkaan miettiä vaihtasko Shadowin tuohon. :D 57mph(~92km/h) on huiput mutta kyllä sen kestäs, kun ulkonäkö on noin loistava. :)
motoristi-x
Liittynyt:
27.1.2007 21:50

ViestiKirjoittanut motoristi-x » 5.3.2008 15:42

no johan on rankan näkönen vehje :D

brutaali ja karu - aivan toisentyylinen kuin "sivistynyt", "klassinen" ja ehkä jopa hiukan ilmeetön shadow. jotkut tykkää tylystä "chopper"-lookista, tyyliin vanhat pitkäkeulaiset kopteriharrikat. toiset taas tykkäävät... niin hieman kiltimmistä ja ei niin huomiota herättävistä customeista. itse kuuluun juuri tähän viimeksi mainitsemaani ryhmään :D

tuo vehje on kyllä ihan ehdoton vaihtoehto tuleville "harrikkamiehille" - mutta itse en kyllä edes harkitsisi shadowin vaihtamista tuohon. rohkenen väittää että tuosta vekottimesta puuttuu se lopullinen laadun leima - kestävyydessä ja luotettavuudessa varjolle tuskin löytyy voittajaa ainakaan tästä 125cc luokasta. honda on kumminkin aina honda.

shadow on hyvä kompromissi - se on tasaisen hyvä kaikessa, vaikkei ehkä olekkaan se kylän "coolein" tai huomiota herättävin vehje. laadusta, eikä paljon mistään muustakaan joudu tinkimään - kaikki osa-alueet ovat kunnossa ja suunniteltu juuri sitä jokapäiväistä käyttöä varten.

noh, loppumainintana voitaneen tietenkin sanoa että näitä vehkeitähän ei aina valita järjellä vaan tunteella. järki =honda, tunteet = mainitsemasi hardknock(ehkä :D).
Jo_Hu
Pyörä:
Suzuki GS 500 E
Liittynyt:
24.8.2007 19:25

ViestiKirjoittanut Jo_Hu » 5.3.2008 19:48

Näinhän se on. :) Tuskin silti tulen tuota ostamaan, vaikka liikenteeseen saiski. Shadowin ostin nimenomaan luotettavuuden/kestävyyden + tyylikkään ulkonäön perusteella, että tuskinpa vaihdan sitä. ;)
zeiou
Liittynyt:
14.9.2006 15:20

ViestiKirjoittanut zeiou » 5.3.2008 20:19

kevaristi-x kirjoitti:no johan on rankan näkönen vehje :D


Olen samaa mieltä, minusta jopa ruma.
ASDMoro
Liittynyt:
28.12.2006 23:41

ViestiKirjoittanut ASDMoro » 5.3.2008 20:43

-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 19:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Jo_Hu
Pyörä:
Suzuki GS 500 E
Liittynyt:
24.8.2007 19:25

ViestiKirjoittanut Jo_Hu » 5.3.2008 22:24

Rasenger kirjoitti:
zeiou kirjoitti:
kevaristi-x kirjoitti:no johan on rankan näkönen vehje :D


Olen samaa mieltä, minusta jopa ruma.


Aivan hirveä. Tuohan näyttää ihan sille kiinalaiselle kustom-mopolle paitsi että ohjaustanko on korkeampi.
Itsellä juuri oli se kiinalainen custom mopo ja hyvin toimi. Mitään ei särkyny ja omasta mielestäni se oli hieno, niinkuin lähes kaikki customit koneen koosta riippumatta. ;) Eihän näillä oo mitään yhteistä, toinen on perinteinen "Old School" ja toinen ihan perus sarjatuotanto vehkeeltä näyttävä mopo, toista tehään Amerikassa ja toista Kiinassa, mainoksen mukaan tässä Kikkerissä "No plastic parts" ja kiinalaisessa oli ilmanputsarin kotelokin muovia. Tätä listaa vois jatkaakkin mutta huomaatte pointin.

Omasta mielestäni tämmönen Old School on just tyylikästä, on kyllä myöskin nämä 300+ leveillä takaläskeillä varustetut pitkä keulaset chopperit ym.

Mutta. Jatketaanko aiheesta?
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 6.3.2008 12:08

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 13:02, muokattu yhteensä 1 kerran
-IceBurn-
Paikkakunta:
Ikaalinen
Liittynyt:
3.1.2007 12:13

ViestiKirjoittanut -IceBurn- » 6.3.2008 21:25

Ei ihan, toi menee jonnekin 10/20-luvulle, 30-40-luvuilla tehtiin kaikkein kauneimmat moottorit kuten knucklehead H-D...
http://www.omnieye.com/mc/ad-pics/25143040.jpg
Elämä on kuin penis; joskus kova muttei koskaan riittävän pitkä.
Hyvin menee ja vielä paremmin tulee pois!
Luovun Nitrostani: http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=45029
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 8.3.2008 19:46

Paljos Shadowilla on painoo?
http://www.motot.net/galleria/34102
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 8.3.2008 22:40

Pösötin kirjoitti:Paljos Shadowilla on painoo?


tarpeeksi