Kymco Quannon 125

Balboa
Liittynyt:
3.7.2006 0:20
Kymco Quannon 125

ViestiKirjoittanut Balboa » 10.2.2007 19:18

Kukaan ei pyörästä ollu topikkia tehny niin päätin tehä. Eli kyseessä on Kymcon uutuus tälle vuodelle. Ulkonäössä on melko paljon samaa kuin 125cc CBR:ssä mutta Quannon on isompi ja painavampi. Renkaatkin on leveemmät. Hinnaks on ilmotettu 3490¤. Tehtaan ilmottamia tietoja:

Moottori: 124,5 cm3 ilmajäähdytteinen, nelitahtinen, öljynlauhduttimella
Maksimiteho: 9,6 kw / 10 000 rpm
Maksimivääntö: 9,9 Nm / 8000 rpm
Vaihteisto: 5 vaihdetta
Käynnistys: sähkökäynnistys
Pituus: 2057 mm
Leveys: 680 mm
Korkeus: 1174 mm
Paino: 136 kg
Jarrut: edessä ja takana levyt
Renk. edessä: 110/80-17
Renk. takana: 140/70-17
Vanteet: alumiinia
Metallihohtovärit: sininen, punainen, hopea, musta

http://www.masco.fi/kymco/quannon.html
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 10.2.2007 19:58

Näyttää aika paljon kyllä NSR:ltä, varsinkin tuo harmaa.. 9.6kw, ei paha :P
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
NiXu
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
21.6.2004 18:05

ViestiKirjoittanut NiXu » 10.2.2007 20:05

Mullekki tulee lähinnä mielee Nsr nelarikoneella, vaikka onhan toi perä aika sama ku cebaris?
rrracing

ViestiKirjoittanut rrracing » 10.2.2007 20:27

ihan hieno pyörä ''näsärimäinen'' :D, hyvä vaihtoehto kun ei niin kalliskaan ole
Balboa
Liittynyt:
3.7.2006 0:20

ViestiKirjoittanut Balboa » 11.2.2007 11:08

Kapeempihan toi on kun NSR. Leveys vaan 680mm. CBR:ssä 675mm. Hyvä vaihtoehto jos meinaa Cebaria ostaa varsinkin jos tykkää vähän leveemmistä renkaista ja isomman kokosesta pyörästä.
ASDMoro
Liittynyt:
28.12.2006 23:41

ViestiKirjoittanut ASDMoro » 11.2.2007 11:54

Kiinalainen p-a-s-k-a, tarviiko muuta sanoa? Jos ostat kiinalaisen pidä huoli että myös kännykkä on kunnossa ja kestää pientä paiskomista.
rrracing

ViestiKirjoittanut rrracing » 11.2.2007 12:17

rasenger puhuu asiaa mut kyllä se varmaan jotenkion kestää on se sentään taiwanilainen :D
Snage
Pyörä:
450cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
7.5.2006 22:34

ViestiKirjoittanut Snage » 11.2.2007 13:17

Nää on taas näitä ennakkoluuloja. Mä oon ainakin sitä mieltä, että mille tahansa pyörälle pitäis antaa tilaisuus. Eli mun mielestä kaikki pyörät on hyviä, niin pitkään, kunnes löytyy monta todistetta sitä vastaan, että se pyörä olis huono.
lehmäx
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 11.2.2007 13:26

Samalla linjalla olen snagen kanssa.

Hyvä muutenkin, kun tuossa ei ole tehot jossain 8kw kohdalla, vaan vähän siitä vielä ylöspäin :)
Lisäksi öljynlauhdutin sentään laitettu, eli moottoriin on vähän panostettu, eikä tehty sitä aivan kaikkein yksinkertaisinta ja halvinta vaihtoehtoa.
Jerbe
Liittynyt:
16.4.2005 13:15

ViestiKirjoittanut Jerbe » 11.2.2007 13:33

Heheh, honda kuskit jaksaa haukkuu, mut missäs se piikki cebarit sitten on tehty :D Kymco taitaa olla hondan kanssa sieltä laadukkaimmasta päästä, kun kiinapyöriä katsotaan. Halvalla taitaa vaan olla tämäkin tehty, ei edes niitä täysiä 11kw oo otettu...

Mun mielestä tollanen kyykkykoppa ei vaan oikein sovi matalatehoseen nelariin(huimatehoisilla 2t. piikeilläkin siinä ja siinä :D). Täysin cebaria haukkumatta, kun se ei mikään kyykky ole.
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 11.2.2007 13:45

Jerbe kirjoitti:mut missäs se piikki cebarit sitten on tehty
Made in Thailand ;)
Ja On muuten painava peli, jos tuo 136kg on kuivapaino...
Näyttää noi muodot monesta kohtaa liian cebarimaiselta ja rungon näkyvä alue näyttää ihan samalta kun cebarissa, kopiointi on nykypäivää :(
rrracing

ViestiKirjoittanut rrracing » 11.2.2007 13:55

niin onhan se cebarikin tehty taiwanissa mut aina itellä aina herää semmonen ajatus et miten se toisiaan kestää, mut kyllä ne hondatkin hajoaa ei mikään pyörä ikuisuutta kestä :D ja uskon et melkein kaikki pyörät nykyään tehdään just taiwanissa
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 11.2.2007 14:04

rrracing kirjoitti:ja uskon et melkein kaikki pyörät nykyään tehdään just taiwanissa
ei tässä tullukkaa mielee ku hätäsee nää, mitä ei tehdä:
aprilia, benelli, beta, blata, bmw, buell, cagiva, daelim, derbi, ducati, gas gas, gilera, harley-davidson, husqvarna....
Okei lopetetaan, kuitenkin ei oo taiwan tai joku thaimaa suosituin valmistusmaa. On italiaa, amerikkaa, koreaa, espanjaa ym. ;)
Flexu
Pyörä:
Pösöjä
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
26.7.2004 16:10

ViestiKirjoittanut Flexu » 11.2.2007 14:55

paperbox kirjoitti:
Jerbe kirjoitti:mut missäs se piikki cebarit sitten on tehty
Made in Thailand ;)
Ja On muuten painava peli, jos tuo 136kg on kuivapaino...
Näyttää noi muodot monesta kohtaa liian cebarimaiselta ja rungon näkyvä alue näyttää ihan samalta kun cebarissa, kopiointi on nykypäivää :(


Muodoissa joo samaa mutta varsinaisesti samoja osia ei katteissa tai valoissa näytä olevan. Olisi mielenkiintoista kuulla CBR-miehiltä lausuntoa miten samalta tuo runko näyttää CBR:n kanssa. Eli että onko identtisyys vain silmänlumetta vai onko pyörien välillä oikeasti sukulaisuutta.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.]
[galleria] [topic]
rrracing

ViestiKirjoittanut rrracing » 11.2.2007 15:00

onkohan toi moottori mikä? samakuin cebarissa? yamaha?
vai sit semmonen mikä on tos derbi senda bajassa sellanen kiinalainen