Rieju RS 2 125

Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 13.7.2009 17:40

Kinkke kirjoitti:
Topler kirjoitti:
Vaihe kirjoitti:Ei näissä sen enempää vikaa olel kuin muissakaan nelareissa, eli joka tapauksessa huolettomampi kuin 2T. Noista kahdesta valitsisin yzfr:n. Kumpikin kestää loistavasti pidempääkin matka-ajoa. Yammussa on vesijäähdytteinen ja tekniikaltaan uudempi moottori. Riejussakin on siis yamahan moottori, mutta vanhempi ja alaviritteisempi. Tehoa riejussa on siis huomattavasti vähemmän. Tuskin jää kumpikaan 100 alueella jalkoihin, mutta tämä taas noista kahdesta helpommin.


100-alueella rieju jää kyllä jalkoihin ellei ole myötätuuli. Sen takia yzf-r:ään riejun vaihdoinkin. :)

Niin nillä pitemmillä väleilläkö vai ihan vakio väleillä?


kaikilla väleillä millä oon kokeillu(eli eturissoina 14,15,16). Tässähän on niin alaviritteinen tuo kone, että ei se koneen huudattaminen mitään auta kun ei sitä tehoa yksinkertaisesti yläkierroksilla ole. Toisaalta raskailla väleillä ei sitten riitä teho/vääntö ja saat aina vaihtaa pykälää pienemmälle.
Jisto
Pyörä:
Honda nsr 125r
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
1.4.2008 19:34

ViestiKirjoittanut Jisto » 16.7.2009 15:46

mikäköhän suutin ois sopiva tolle 150cc pytylle ja 26mm kaasarille?
Hurjastellaan kun tavataan...
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 16.7.2009 17:09

Tossa 26mm Keihinissä tulee n. 10 kaasaria mukana, eikä kokeilu ole vaikeaa.
xps_sm
Pyörä:
Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
16.12.2007 11:15

ViestiKirjoittanut xps_sm » 23.7.2009 3:03

Vaihe kirjoitti:Tossa 26mm Keihinissä tulee n. 10 kaasaria mukana, eikä kokeilu ole vaikeaa.

oho.. oho..
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia; KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 23.7.2009 12:48

suutinta! :D ei se sentään niin paska ole, että varakaasareita mukaan tulisi.
Toffe1993
Pyörä:
Rieju rs2 NKD 125cc
Paikkakunta:
helsinki/sipoo
Liittynyt:
25.7.2009 15:56
Omistan

ViestiKirjoittanut Toffe1993 » 25.7.2009 16:11

Omistan kyseisen pyörän mutta nakuversion. Ostin liikkeestä ja annoin mopon vaihtoon, Piti maksaa välirahaa vain 150€ (50€ uusi takarengas). Ajettu oli 5000km ja erittäin hyvässä kunnossa... Vuosimalli 2006. en ole vielä kokeillut huippuja koska ei ole vielä korttia, mutta kun ajettiin kaverin kanssa 2 päällä niin tuli vähän yli 100 km/h, joten saa nähä sitten kuinka lujaa menee 1 päällä :D. Ei voi kyllä muuta sanoa että on nätti pyörä ja laadukas myös.

Kuvia löytyy galleriastani!
Toffe1993
Pyörä:
Rieju rs2 NKD 125cc
Paikkakunta:
helsinki/sipoo
Liittynyt:
25.7.2009 15:56
Video youtubessa

ViestiKirjoittanut Toffe1993 » 25.7.2009 20:39

Siinä on mun rieju

http://www.youtube.com/watch?v=qhpaGA37ytM
kymko
Liittynyt:
2.5.2008 16:18
rieju

ViestiKirjoittanut kymko » 25.7.2009 23:04

Itekki tuli eilen ostettuu tollanen rieju ;) Ihan mukavalta peliltä tuo tuntuu vaikka huiput on mittariin jotain 105km/h. vm 06 siis ja 9000ajettu. Hinta oli naurettavan alhanen :D
Jisto
Pyörä:
Honda nsr 125r
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
1.4.2008 19:34

ViestiKirjoittanut Jisto » 28.7.2009 14:26

no nii ny on 150cc koton ni mikäköhän suutin ois ees sinne päi mil toimis? :nolo:
Hurjastellaan kun tavataan...
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 28.7.2009 18:06

Mikä kaasari? Kokeilet siitä 110-120 väliltä sopvimman.
Jisto
Pyörä:
Honda nsr 125r
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
1.4.2008 19:34

ViestiKirjoittanut Jisto » 28.7.2009 18:46

mikuni vm 26mm
Hurjastellaan kun tavataan...
-jeppez
Pyörä:
Kawasaki KMX -02
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
29.6.2009 22:14

ViestiKirjoittanut -jeppez » 30.7.2009 1:09

mikä ihme toi rajotin juttu josta kaikki puhuu? itellä ei oo tossa vakio kuntosessa mitää rajotinta. saa ajossaki menee helposti 12k kierrokset. eikä missään vaiheessa iske rajotin.
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 30.7.2009 2:28

viimesellä vaihteella iskee rajotin muistaakseni 10k. Jos ei iske niin sulla kusee ne kierrosmittarin asetukset, eli näyttää liikaa. Vakioasetukset jälleen kerran muistaakseni 1930 5-6. Ymmärrät mitä noi numerot meinaa kun meet säätään sitä mittaria. ;)
-jeppez
Pyörä:
Kawasaki KMX -02
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
29.6.2009 22:14

ViestiKirjoittanut -jeppez » 30.7.2009 10:02

paljo ois hyvät asetukset sihe toisee ku eka on renkaan mitta ni mitä laitan toho jälkimmäisee, ku mulla on nyt (5-5)?
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 30.7.2009 13:29

-jute kirjoitti:paljo ois hyvät asetukset sihe toisee ku eka on renkaan mitta ni mitä laitan toho jälkimmäisee, ku mulla on nyt (5-5)?


Perhana ku en pysty tarkistaan tuota kun ei ole riejua enää. Muistaakseni meni niin, että eka painalluksella näky se renkaan kehä(tehtaan asetuksena 1930). Toisella painalluksella en muista mitä säädettiin, mutta muistan, että sen arvo oli 5. Kolmantena vissiin säädettiin sitä kierrosmittarin toimintaa, jonka arvo piti muistaakseni olla 6(siinä mittarin laidassa vilkkuu se "rpm" kun säädetään kierrosmittarii).
Jos ei muuten onnistu niin kokeile eri arvoja noihin kohtiin. Munki piti säätää riejuun uus mittari kun meni vanha rikki.
Silleenhän sää voit kans sen k-mittarin toiminnan varmistaa, että käynnistyksen jälkeen kierrosten pitäs leijuu jossain siinä 1k-2k.

EDIT: Niin ja kannattaa mitata se takarenkaan kehä ja syöttää se arvo ton 1930 tilalle, sillä tuo 1930 näyttää ihan liian yläkanttiin.