KTM EXC 125

Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Murska » 27.7.2018 6:07

Noi on kisaenduroita ja jos niillä ajetaan sellaista ajoa mihin ne on suunniteltu niin bensa kyllä siirtyy tankin toiselle puolelle ajon aikana. Katukäytössä voi joutua kippaamaan pyörää kyljelleen että saa bensalirut hanan puolelle.
TooPeli28
Pyörä:
Ktm exc 125 2012
Liittynyt:
24.8.2016 20:59
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut TooPeli28 » 27.7.2018 10:15

Siinä ei oo mitää reittiä, tarttee kallistaa se loppu pentsiini sille hanan puolelle et sen saa käytettyä
Boss51
Liittynyt:
9.8.2018 10:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Boss51 » 9.8.2018 10:31

Miten usein pakoaukonsäädin kannataa putsata
Muurari
Pyörä:
KTM
Liittynyt:
15.10.2015 1:24
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Muurari » 9.8.2018 12:46

Aina kun männän vaihtaa niin siinä samalla nopiasti putsaa sen
KivaTalliMopo
Pyörä:
KTM EXC 125 2010
Liittynyt:
26.6.2018 21:08
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut KivaTalliMopo » 11.8.2018 14:50

onko muilla ollu sellasta ongelmaa että kun ajaa kaasupohjas isoilla kierroksilla jonkin aikaa niin sytytys rupee pätkimään ja jos sitä jatkaa pidempään, se pätkäsee melkeimpä kokonaan sytytyksen mutta sitten kun päästää kaasun ja kytkimellä antaa jonkin verran kaasua niin se palautuu "normaaliks"

ei auttanut vaikka vaihto tulpan, en oo kokeillu vielä muuta
öbböbö
Liittynyt:
17.4.2014 19:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut öbböbö » 11.8.2018 16:31

Yks helppo ois kokeilla suutin pari numeroo isompi ja/tai muuta pientä kaasarin hienosäätöä.
Käytätkö 95 vai 98? Jos 95 niin kenties lämpiää sen verran että sytytysoireet johtuvat siitä.
KivaTalliMopo
Pyörä:
KTM EXC 125 2010
Liittynyt:
26.6.2018 21:08
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut KivaTalliMopo » 11.8.2018 16:44

98 käytän ja täytyy kokella tota kaasarin säätöö täs lähiaikoina
Large552
Liittynyt:
7.8.2018 13:24
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Large552 » 12.8.2018 0:39

Osaako joku sanoa mistä sais 08vm kotariin uuden mittarin anturin? :|
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Murska » 12.8.2018 7:44

KTM varaosamyyjiltä.
skörppä
Liittynyt:
9.7.2018 14:55
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut skörppä » 12.8.2018 12:34

osaisko joku sanoa että mistä sais tööttejä kotariin ja mihin se tulee kiinni?
Large552
Liittynyt:
7.8.2018 13:24
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Large552 » 13.8.2018 9:38

Murska kirjoitti:KTM varaosamyyjiltä.

Pystyisiks heittään jonku linkin ko en millään löydä ite :D
TooPeli28
Pyörä:
Ktm exc 125 2012
Liittynyt:
24.8.2016 20:59
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut TooPeli28 » 13.8.2018 13:02

Varaosanumero taitaapi olla 54814068100
Heikkmi
Liittynyt:
8.6.2017 6:14
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Heikkmi » 13.8.2018 14:00

Motokeitaan sivuilta löytyy kaikki räjäytyskuvat osanumeroineen.

Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Large552
Liittynyt:
7.8.2018 13:24
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Large552 » 15.8.2018 19:50

Mites toi wp takaiskarin jäykistäminen toimii? Voinko ite säätää säätöruuvista vai pitääkö käyttää jossain liikkeessä säädettävänä? :|
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Murska » 16.8.2018 5:47

Takaiskunvaimentimen sekä keulan iskunvaimennusta pystyy säätämään klikkereistä, kannattaa lukea ohjekirjasta miten säädetään ja miksi, siellä on kerrottu myös perus setupit joista kannattaa lähteä liikkeelle. Sieltä löytyy myös suositukset jousen jäykkyydelle je kerrotaan miten jousen esijännitys säädetään oikein. Jos ei ole ohjekirjaa niin sen saa ladattua netistä.

Koska takaiskari on huollettu? Katukäytössä takaiskari ja keula pitää huoltaa kerran vuodessa, korkeintaan kahden vuoden välein. Jos keppejä ei ole huollettu niin hetimiten huoltoon vaikka Skog Racingille tai Topi Servicelle. Jos ei ole huollettu niin säädöt ei välttämättä vaikuta kovinkaan hyvin ja iskari toimii miten sattuu.

Kannattaa muistaa että EXC on puhdasverinen kisaenska joka on tehty kisakäyttöön hienolla huipputekniikalla ja vaatii huomattavasti enemmän huolenpitoa myös katukäytössä kun katukäyttöön tehdyt pyörät.